Terminen är igång!

12 september, 2023 av ebbathuresson

Nu är terminen igång för våra rover-, utmanar- och spårarscouter!

Men du/ditt barn kan fortfarande när som helst testa på att vara scout. Alla nya scouter får alltid testa att vara med på tre möten gratis. Efter fjärde mötet kommer faktura för medlemskap skickas.

När ses de olika grupperna:

Spårarna: Ses varje torsdag i Ödåkra. Kl:18.39 – 20.00. Första träffen måste en vuxen vara med barnet. Mejla oss om du är intresserad eller kom bara du och ditt barn till ett veckomöte och prata med våra ledare. OBS: Spårarna ses på olika ställen i Ödåkra varje gång. Schema får du av ledarna på plats. Schemat kommer även att läggas upp här på hemsidan inom kort. Följer du oss på instagram brukar våra ledare vara duktiga på att påminna om mötesplats.

Utmanare: Ses en gång i veckan mellan 18.30-20.00. Veckodag bestäms av dem själva. Vill du vara med mejla oss på info@fl-o.se.

Rover: Ses onsdagar via discord (digitalt). Mejla oss om du vill vara med via info@fl-o.se.

Har du frågor? Tveka inte att mejla oss till info@fl-o.se!