Ladda ned Äventyrarhajkinbjudan i PDF här

Helgen 17-19 april ska vi iväg på hajk på Söderåsen. Vi kommer att börja i Krika skog och under helgen förflytta oss till Kopparhatten/Söderåsens national park där vi avslutar under söndagen.

Kopparhatten = Söderåsens nationalpark, ifall namnet dyker upp på olika ställen.

På fredagen samlas vi klockan 18.00 utanför scoutlokalen och samåker gemensamt till Söderåsen. På fredagskvällen kommer vi att bjuda på kvällsfika men ingen middag, så ät innan! På söndagen avslutar vi klockan 15.00. Kostnad för hajken är 100 kr och betalas in på kårens bankgiro med nummer 502-8980. Sista anmälningsdag för hajken är söndag den 12 april.

Det är viktigt att packa enligt packlistan som kommer att delas ut då vi kommer att bära med oss ryggsäcken under helgen. Ryggsäck, sovsäck och liggunderlag finns att låna av kåren. Om ni behöver låna någonting så säg till senast den 14 april så att vi kan dela ut det på scoutmötet den 15 april.

Anmälan sker genom kårens hemsida. Som vanligt behöver vi hjälp med att köra till och från hajken. Vid anmälan fyller ni i om ni kan köra. Klicka här.

Vid eventuella frågor går det bra att kontakta oss genom info@fl-o.se .

/Ledarteamet